Tandartspraktijk Aan de Meeden

Land:
Netherlands

Toelichting

's Avonds en in het weekend kunt u in geval van nood altijd een beroep doen op de dienstdoende tandarts. Niet alles wat er met uw gebit gebeurt is ook direct spoedeisend. Wanneer belt u wel met de dienstdoende tandarts? U mag bellen als u heel veel pijn hebt en deze pijn niet meer te onderdrukken is met de toegestane hoeveelheid pijnstiller. Ook kunt u bellen bij hevige bloedingen na een extractie.

Avonddienst De avonddienst begint om 17.00 uur en eindigt de volgende morgen om 8.00 uur. U kunt de dienstdoende tandarts uitsluitend bellen voor bovengenoemde dringende spoedgevallen. Alle andere klachten kunnen worden uitgesteld tot de volgende dag. Hieronder wordt ook verstaan kiespijn. (Paracetamol of Ibuprofen is vaak een goede pijnstilling)

Weekenddienst De weekenddienst begint op vrijdag 8.00 uur en eindigt op maandag 8.00 uur. De dienstdoende tandarts houdt spreekuren; op zaterdag en zondag en op feestdagen om 11.00 uur en om 17.00 uur. Buiten deze spreekuren is de tandarts na telefonisch overleg te consulteren

Omdat tandheelkundige zaken bijna nooit een zaak van leven of dood zijn verzoeken wij u wel vriendelijk om niet midden in de nacht de dienstdoende tandarts te bellen!

Datum Plaats Telefoon
03-01-2018 Winsum 0595-442 244